Digitization of customer relations: what future for telephone reception?
With the digitization of customer relations and the growing virtualization of e-commerce customer relations , telephone reception is becoming a major part of the commercial gear. With the arrival of innovative digital solutions, reception is improving to serve a relationship, loyalty and an ever more satisfying customer experience.
E-commerce and relationship marketing: the trends of the next few years for the customer journey
Purchasing behaviors are changing, new technologies are multiplying and the consumer of the 21st century is resolutely a digital consumer. The “delusions of grandeur” version of shops and supermarkets are no longer popular. Consumers are tired of being faced with a multitude of products on anonymous shelves, under tired neon lights.
call center services
Yes, what they like now is making their purchases from their computer, tablet or smartphone… direct from their living room! In this way, they have more choice and can move from store to store while remaining seated. In addition, to collect their products, they have the option of going directly to the store or having it delivered to their home.
According to the consulting firm Ovum, in 10 years, consumers will impose on businesses their four digital desires summarized here: responsiveness and customer knowledge! These new customers are part of what is called generation Y, the “digital native” and generation Z, born since the 1990s and who have both always known NTIC*.
In other words, these generations Y and Z have digital and digital solutions in their blood. They are the first to be born with digital and know how to handle, innately, NTIC. Internet and social networks are part of their daily life. We will therefore have to adapt to this specificity.
Faced with the digitalization of customer relations: who will be the consumer of tomorrow?
Born into a digitalized world, these women and men are and will be consumers of a new kind. Their requirements? Being able to buy the product of their choice 24/7 while benefiting from reactive and even proactive customer service. For these consumers of tomorrow, merchants will have to reinvent the link between virtual and real procedures.
As an example, Ovum estimates that the 'click & collect' system will grow further and is expected to reach £8.2 billion in value of goods collected in 2020 (compared to £5.3 billion in 2019) . The purchase journey must be seamless, regardless of the channels used. All the services related to the purchase will have to show flawless fluidity, from the comparison of the different products to the delivery and the after-sales service… especially during a period of confinement!
The effectiveness of e-commerce in the coming decades will therefore be measured by its ability to follow its customers in all the chosen channels, throughout their purchasing journey. Geolocation, analysis of the person's activity on social networks, monitoring of purchases on the Internet… all predictive data must be used. Studied with finesse and intelligence, they will make it possible to respond in a personalized way to the requirements of tomorrow's consumers.
카지노사이트
카지노사이트 카지노사이트 바카라사이트 우리카지노 공식 에이전시 카지노친구는 다양한 이벤트 및 쿠폰 정보와 함께 엄격한 검증을 통한 선별 후 온라인카지노에 대한 자세한 정보를 제공합니다. 카지노친구는 언제나 여러분의 승리를 기원합니다.카지노사이트와 바카라사이트에 대해 자세히 알고 계신 분들은 많지 않습니다. 카지노사이트 및 바카라사이트 공식 에이전시 카지노친구는 카지노 및 바카라 관련 정보를 제공합니다. 저희가 제공하는 카지노 전략 및 바카라 전략을 숙지하여 연습을 반복하시면 높은 승률을 거둬 만족스러운 게임 결과를 얻으실 수 있습니다. 또한 저희는 엄격한 검증 기준을 통해, 안전한 카지노사이트 및 바카라사이트 및 우리카지노 사이트를 선별하여 추천하고 있습니다. 카지노친구는 항상 여러분의 승리를 기원합니다! 카지노는 바카라, 블랙잭, 룰렛 및 슬롯 등 다양한 게임을 즐기실 수 있는 공간입니다. 게임에서 승리하면 큰 환호와 함께 많은 당첨금을 받을 수 있고, 패배하면 아쉬움과 실망을 느끼게 됩니다. 많은 사람들이 카지노를 방문할 때 잭팟의 꿈과 희망을 간직하고 찾는 이유입니다. 카지노는 옛날 유럽 귀족들이 작은 별장이나 사교 클럽에 모여 게임을 즐기던 것에서 시작했습니다. 그래서 지금도 유럽에선 지인끼리 모여 게임을 즐기는 광경을 목격할 수 있습니다. 이것이 현대 사회에 들어와 산업화된 것이 여러분께서 알고 계시는 지금의 카지노입니다. 오프라인 카지노 사이트 카지노사이트는 오프라인 카지노사이트와 온라인 카지노사이트는 두 가지로 나눌 수 있습니다. 오프라인 카지노는 여러분이 라스베이거스와 마카오를 방문하여 즐길 수 있는 호텔의 카지노입니다. 각 호텔은 리조트 형식으로 운영되어 리조트 안에 카지노를 비롯해 객실과 이벤트 홀을 마련해두고 있습니다. 이를 발판 삼아 카지노는 단순히 게임을 즐기는 곳에서 벗어나 다양한 엔터테인먼트를 즐길 수 있는 복합 문화 공간으로 성장하였습니다. 카지노 산업을 육성하면 많은 해외 관광객이 찾아 와 큰 돈을 소비하기 때문에 국가...
Comments
Post a Comment